بررسی‌ تخصصی؛ آیا مصدومیت‌ها باعث شکسته شدن رکورد زین الدین زیدان خواهد شد؟

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بررسی‌ تخصصی؛ آیا مصدومیت‌ها باعث شکسته شدن رکورد زین الدین زیدان خواهد شد؟

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بررسی‌ تخصصی؛ آیا مصدومیت‌ها باعث شکسته شدن رکورد زین الدین زیدان خواهد شد؟

اتلتیکو مادرید سخت‌ترین آزمایش زین الدین زیدان تا به اینجا خواهد بود. آنها با این فکر به ویسنته کالدرون خواهند رفت که میزبان از سال ۲۰۱۵ در زمین خود شکست نخورده است. تنها سویا، ویا رئال، آلاوز و خود رئال مادرید توانسته است که از این زمین امتیاز بگیرد. رئال مادرید ۳ سال و نیم است که نتوانسته است این دربی را در لیگ ببرد. 

قبل از سال ۲۰۱۳، تا یک دهه قبل، به سختی می‌‌توانستیم بگوییم که لوس بلانکوس حریف هم شهری خود را شکست نخواهد داد اما با آمدن فلسفه دیگو سیمئونه به کالدرون، حالا در روز شنبه می‌‌توان گفت که شانس اتلتیکو بیشتر از رئال مادرید است. 

تقریبا یک سال است که ترکیب اصلی‌ رئال مادرید مشخص است اما مصدومیت‌ها باعث شده است که شنبه، استاندار‌های فوتبال دنیا را بهتر بتوانید مشاهده کنیم. تونی کروس و کاسمیرو در زمان حضور رافائل بنیتز در ویسنته کالدرون حضور داشتند اما زین زیدان نمی‌‌تواند از آنها در این آخر هفته استفاده کند و حالا خط‌ میانی رئال مادرید تعادل کافی‌ را ندارد. 

مارکو آسنسیو هافبک جوان رئال مادرید روز چهارشنبه به سایت گل گفته بود دربی همیشه دربی است و بازیکنانی که مصدوم نیستند می‌‌توانند به تیم کمک کنند. شاید آسنسیو خیلی‌ برای بازی مقابل اتلتیکو شور و شوق داشته باشد اما زیدان شاید آنچنان هم تصمیم قطعی خود را تا به امروز نگرفته باشد. 

پس از مصدومیت کاسمیرو، نبود مودریچ و کروس همچنان تعادل را از خط‌ میانی رئال مادرید گرفته است و این در حالی‌ است که کریستیانو رونالدو، په په، کریم بنزما و سرجیو راموس هم در این فصل مصدومیت را تجربه کرده اند. آلوارو موراتا آخرین بازیکن مصدوم رئال مادرید است که در ومبلی همسترینگ خود را مصدوم کرد. نبود ثبات شاید از این مصدومیت‌ها مشخص باشد. ایسکو در مقابل انگلیس دقیقه آخر بازی را برای لاروخا به تساوی کشاند و شاید در روز شنبه نقش شماره ۱۰ را بازی کند از آن جایی‌ که زیدان نمی‌‌خواهد روی کاسمیرو ریسک کند.

ایسکو به شکل متوسط در هر بازی لالیگا ۱.۴ پاس کلیدی می‌‌دهد که دو گل زده است و دو پاس گل داده است. ایسکو در بین خطوط رئال مادرید در روز شنبه می‌‌تواند به شکل شناور حضور داشته باشد تا روی سیستم ۴-۴-۲ دیگو سیمئونه فشار وارد شود. البته میانگین ۰.۱ پرتاب برای اتلتیکو نشان می‌‌دهد که شاید دیگو گودین و استوان ساویچ آنچنان هم به خط‌ دفاعی رئال مادرید وارد نشوند. 

بازگشت لوکا مودریچ پس از ۴۵ دقیقه بازی او برای تیم ملی‌ کشورش احتمالا قطعی است. ۵ بازی اول لالیگا که او حضور داشت، باعث شد که این هافبک کروات نمره ۷.۶۴ بگیرد و در هر بازی ۴۶ پاس بدهد. اینها سبب شده است که او نبض تیم لوس بلانکوس باشد مخصوصاً در نبود کروس. او در هر بازی ۱.۲ پاس کلیدی داده است که با توجه به عقب تر بازی کردن وی نشان از قدرت کاتالیزگری او دارد. مودریچ در زمانی‌ که اتلتیکو به شکل فشرده دفاع می‌‌کند می‌‌تواند به کمک رئال مادرید بیاید اما سیمئونه از این بازیکن به خوبی‌ با خبر است.   

سرجیو راموس هم پس از بازگشت از مصدومیت می‌‌تواند چاره ساز باشد. با توجه به بازی نکردن وی در هفته‌های اخیر و رکورد کارت‌های زرد و قرمز زیاد راموس، احتمال دارد او نتواند تا آخر بازی برای رئال مادرید بازی کند. برای میزبان، آنتوان گریزمان در بازی‌های ملی‌ مصدومیت جزئی‌ دارد که احتمالا به بازی خواهد رسید. او بازی فرانسه مقابل ساحل عاج را از مادرید و در خانه خود تماشا کرد. 

سائول نیگوئز این هفته به AS گفته است که احتمالا گریزمان به دربی می‌‌رسد چون می‌‌داند که این بازی چه معنی دارد. پس از ۶ بار گلزنی در ۱۰ بازی لیگ، گریزمان و فرم او برای اتلتیکو کلیدی است اما بازیکنانی که بتواند در لحظات حساس به تیم کمک کنند، کم ندارند.  

یانیک کاراسکو پس از بازی فوق العاده خود در فینال چمپیونزلیگ پارسال، دائما در فرم عالی‌ بازی کرده است و سمت چپ دیگو سیمونه را کاملا در اختیار دارد. این بازیکن بلژیکی بهترین بازی‌های عمرش را انجام می‌‌دهد و در مقابل هلند هم هر توپی که به او نزدیک می‌‌شد بوی گل می‌‌داد. 

رئال مادرید صدرنشین لالیگا پس از ۱۱ بازی است اما ۲ امتیاز اختلاف آنها با بارسلونا و ۶ امتیاز اختلاف آنها با اتلتیکو مادرید آنچنان هم زیاد به نظر نمی‌‌رسد. گابی گفته بود این بازی برای آنها بسیار مهم است. وی گفته بود که آنها به سطحی رسیده اند که تصور آن هم در چند سال پیش غیر ممکن بود. 

یک پیروزی خانگی برای اتلتیکو، شانس را برای صدرنشینی بارسلونا بالا می‌‌برد اما لالیگا اگر این هفته پیروزی رئال مادرید را شاهد باشد، به رقابتی دو قطبی بین لوس بلانکوس و بلوگرانا تبدیل خواهد شد. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 28 آبان 1395 | 16:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.